Karaburun Devlet Hastanemizde sağlık hizmetinin etkin, etkili, verimli, zamanında ve hakkaniyet çerçevesinde sunulmasını sağlarken; hasta ve çalışan güvenliği ile memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak amacıyla Karaburun Devlet Hastanemiz ve Karaburun Toplum Sağlığı Merkezimiz Çalışanları olarak ekip ve aile ruhuyla hep daha iyiyi hedefleyen bir tutumla ve bu anlayışı hiç kaybetmeden yolumuza devam etme konusunda Hastanemiz Başhekimi Uzm. Dr. Hasan ALPAY tarafından çok değerli Hastanemiz ve TSM Birimimiz çalışanlarımıza; Hastanemizde yeni oluşturduğumuz işleyişler çerçevesinde önce Sağlık Bakanlığımız Sağlıkta Kalite, Akreditasyon ve Çalışan Hakları Dairesi Başkanlığı ve görev alanları tanıtılarak; Hastanemiz hasta ve çalışan güvenliği, çalışan memnuniyeti, verimlilik ve klinik etkililik hususlarını esas alan kalite standartları, bu standartların kurumumuzca uygulanmasını izlemek ve periyodik olarak değerlendirme şeması, Klinik kalite göstergelerini geliştirmek, klinik kalite verilerini izlemek, analiz etmek, raporlamak ve ilgili birimlere geri bildirimlerde bulunma prosedürleri, Hasta ve çalışan güveliğine yönelik yapacağımız düzenlemeler hakkında bilgilendirmeler ve eğitim yapılmış olup aynı zamanda da kurum kimliğimizi oluşturma yolunda Hastanemizde yeni kurduğumuz Kalite Birimimiz tanıtılmış ve faaliyetlerine yönelik bilgilendirmeler yapılmıştır.

